İzmir Prostat

İzmir Prostata Botoks Enjeksiyonu

İzmir Prostat

Prostat büyümesi erkeklerde idrar yollarını ciddi şekilde etkileyen, kimi durumlarda yaşam konforuna etkileri nedeniyle evden dışarı çıkmayı dahi imkansız hale getirebilen bir sağlık sorunudur. Prostat kanserleri ameliyatı dışında, iyi huylu prostat büyümelerinin tedavisinde ise yeni nesil teknikler kullanılabilir.

Bunlardan bir tanesi, yöntemidir. Bu yöntem ile prostata uygulanan sabitleyici bileşen hem büyümeyi kısıtlamak hem de prostatın idrar yollarını bloke etmesini engellemek için etkili bir yöntem olarak kabul edilir.

Prostat büyümesi tedavisi için öncelikli olarak kullanılan genel geçer yöntemlerin yanında yöntemi kullanılabilir. Cerrahi müdahaleden önce bir seçenek olarak da bu yöntem tercih edilebilir. Yan etkileri olmaması ve kolay uygulanabilir olması, cerrahi seçeneğinden önce tercih edilme sıklığını bir ölçüde artırır.

, lokal anestezikler kullanılarak mesane kontrolünün yapıldığı bölgeye bir araç vasıtasıyla sokulan iğneden yapılması uygulamasıdır.

Prostat dokusuna doğrudan enjekte edilen sıvı, birkaç gün içerisinde etkinliğini göstermeye başlar. Hastanın sonrasında idrara çıkma sıklığının azalması ve huzursuzluk hissinin ortadan kalkması beklenir. Bu etkinin devam etme süresi net olmamakla birlikte 12 aya kadar uzayabilir.

Üroloji uzmanları tarafından yapılan , hastalığın düzenli izlenmesi gerekliliğini ortadan kaldırmaz. Doktorunuza belirtilen periyotlarda kontrol olmalı ve düzenli takip altında olmalısınız. Doktor kontrollerini bu süreç sonrasında da sürdürmek, oldukça büyük önem arz eder.

İzmir Prostata Nedir?

İyi huylu prostat büyümesi tedavisi, prostatın büyüklüğüne ve hastanın genel sağlık durumuna göre bir tedavi yöntemi olarak karşımıza çıkmaktadır. tedavisi bu problemin giderilmesinde uygulanır.

Prostat büyümesine bağlı işeme zorluğu bulunan hastalarda da büyük oranda başarılı sonuçlar göstermektedir. Sıvı, doku içine uygulandığında kas tonunu daha az hale getirmekte ve hücrelerde kontrollü hücre ölümüne sebebiyet vermektedir. Böylece idrar yolundaki baskı da azaltılmaktadır.

Bu tedavi, sinirsel iletinin kasta kasılma oluşturmasını ortadan kaldırmaktadır. Her insanda aynı sonuçları vermeyebilir. Çünkü her insanın genetik yapısı farklı özelliklere sahiptir. Bu yüzden dikkatli bir şekilde tanı ve teşhis önemli bir noktada yerini alır.

İzmir Prostat Nasıl Yapılır?

Prostata hasta açısından uygulanması kolay bir tedavi yöntemidir. Lokal anestezi ile işlem gerçekleştirilmektedir.

Prostat büyüklüğü ile prostatın durumu araştırıldıktan sonra tedaviye geçilir. Uygun hastalar yatırıldıktan sonra makat bölgesi anestezik jel sıkılarak hissizleştirildikten sonra işlem gerçekleştirilmektedir. Sonra hazırlanan karışım ince bir iğne ile prostatın idrar kanalına yakın bölgesine enjekte edilir.

Prostat tedavisi bu problemin giderilmesinde uygulanır. Prostat büyümesine bağlı işeme zorluğu bulunan hastalarda da büyük oranda başarılı sonuçlar göstermektedir.

Bu tedavi, doku içine uygulandığında kas tonunu daha az hale getirmekte ve hücrelerde kontrollü hücre ölümüne sebebiyet vermektedir. Böylece idrar yolundaki baskı da azaltılmaktadır. Sinirsel iletinin kasta kasılma oluşturmasını da ortadan kaldırmaktadır.

Prostat Neden Yapılır?

Prostat büyümesi olarak da bilinen iyi huylu prostat hiperplazisi (BPH), ile tedavi edilir. Prostat bezinin büyüdüğü, sık idrara çıkma, zayıf idrar akışı ve idrar yapma zorluğu gibi semptomlara yol açan bir durumdur. Prostat , prostat bezinin düz kas dokusunu gevşeten, üretranın açılmasına ve idrar akışını iyileştirmesine neden olan bir ilaç enjekte edilerek prostatın boyutunu azaltmak için kullanılır.

Ameliyat bu prosedürden daha invazivdir ve daha az komplikasyon şansı vardır. Yaşam tarzı değişikliklerini ve ilaçları denemeyi başaramayan orta ila şiddetli semptomları olan erkekler için prostat bir seçenek olabilir. Ek olarak, daha az invaziv olan cerrahiye hızlı bir iyileşme alternatifi olarak kabul edilir.

Prostat Hakkında Bilmeniz Gerekenler

• Birçok çalışma erkeklerin özellikle 50 yaşından sonra boyunca prostat büyümesi semptomlarını yaşadıklarını göstermiştir.
  • Hastanın hayat kalitesini ciddi derecede rahatsızlığa neden olabileceği için Ürologların üzerinde en çok çalıştıkları hastalıklardan birisidir.
  • Prostat büyümesi ile ilgili olarak ilaç tedavilerinin yanı sıra fitoterapi olarak da isimlendirilen çeşitli bitkisel tedaviler reçetesiz olarak uygulanmakta ancak bu tedaviler kaliteli bilimsel yayınlarla desteklenmekten uzaktır.
  • Bu yöntem de minimal invaziv bir teknik olarak prostat içerisine enjekte edilmiş ancak sonuçlar çok da başarılı bulunmamıştır. Şu an için Avrupa Üroloji derneği kılavuzunda prostat büyümesi için önerilmemektedir, sadece deneysel tedavi olarak düşünülebilir.
  • Bu tedavi Üroloji alanında son yıllarda sıklıkla idrar kaçırma (İnkontinans) tedavisinde sıklıkla ve başarı ile kullanılmakta ve son zamanlarda da sertleşme sorunları olan hastalarda bazı merkezlerde bilimsel çalışmalarla desteklenerek uygulanmaya başlamıştır ancak daha fazla sayıda kaliteli çalışmaya ihtiyaç vardır.
  • Sinir uçlarında bulunan asetil kolin denilen maddenin salınımını durdurarak hastanın sorunlarına geçici çözümler üretir. Temel mekanizması kas gevşemesidir. Sık idrara çıkmayı ve idrar kaçırmayı belli bir süre de olsa engeller.
  • Bu tedavi, dünyada yaygın olarak kozmetik nedenlerle uygulanmakla beraber bazı nörolojik hastalıklarda da uygulanabilmektedir. Bir kişinin kasına doğrudan enjekte edilen bir sıvı şeklidir.
  • Tedavinin etkisi 3 ila 6 ay kadar sürmektedir. İlk etkiler ise 1 ve 2. haftalarda hissedilmeye başlanır.
  • Enjekte edilen sıvının etkisi 24 ila 72 saat içerisinde kas dokuyu etkilemeye başlar.
  • Bu işlem kalıcı değildir. İlacın etkisinin geçmesinin ardından yaşanılan şikayetler geri döner. Kalıcı tedavi şekillerini hekimlerinize danışarak bulabilir ve uygulayabilirsiniz.

İzmir’de Prostat Hastalıklarında Fiyatları Ne Kadar?

İzmir’de Prostat hastalıklarında fiyatları değişkenlik göstermektedir. Bu yüzden net bir fiyat vermemiz doğru olmayacaktır.

İz

mir’de Prostat tedavisi için doktorunuza başvurmalı ve onun önerilerini takip etmelisiniz.